Gdy sytuacja zmusza do odchudzania

Gdy sytuacja zmusza do odchudzania

Podczas odchudzania organizmu należałoby znać tabelę kaloryczności poszczególnych produktów.

Taka tabela podaje informację ile kalorii mieści się w 100 g. produktu, lub w 100 ml. płynu.

Warto wiec przed rozpoczęciem diety odchudzającej spisać sobie kaloryczność poszczególnych artykułów spożywczych.

Aby łatwiej było je szukać w zeszycie można produkty opisać grupami. Po pewnym czasie zeszyt z opisem nie będzie już nam tak potrzebny, jak na początku diety odchudzającej, gdyż zdążymy zapamiętać kaloryczność wielu produktów.

Opisywanie można rozpocząć np. od dodatków:

  • płaska łyżeczka cukru 20 kcal. itd.
    Następnie rubryka z pieczywem, ciastem i słodkościami, np.
  • 1 kromka chleba 80 kcal. itd.
    Dalej w kolejności wędliny i mięsa i np.
  • kabanosy 320 kcal. itd.
    Następnie ryby i śledzie np.
  • makrela wędzona 155 kcal. itd.
    Dalej nabiał np.
  • mleko 3, 2 % 1 szklanka 145 kcal. itd.
    Potem warzywa np.
  • 1 spora marchew 24 kcal. itd.
    W dalszej kolejności owoce np.
  • winogrona 67 kcal. itd.
    Inne. Gotowane produkty, np.
  • szpinak zasmażany 94 kcal. itd.

Sildenafil na potencję

Sildenafil na potencję

Czym jest Sildenafil? Sildenafil to główny składnik znajdujący się we wszystkich lekach stosowanych w leczeniu zaburzeń erekcji. Jest to substancja…